جشن انقلاب، مشارکت در خاطره ای مقدس

یا خیر ذاکر و مذکور

دوست دارم نخستین معرفی من از وبلاگم با همین تصویری باشد که استاد عزیز جناب آقای پورفولادچی محبت کردند و برای من ایمیل کردند. وقتی چندی پیش، این عکس بعد از 35 سال، در روزنامه جام جم به همراه توضیحاتی درباره آقای پورفولادچی، عکاس آن زمان و پژوهشگر این زمان، منتشر شد، متوجه شدم که شور و شعف فراوانی در بین بزرگان زمان انقلاب ما، ایجاد کرده است. برای امثال بنده که آن زمان نبوده اند یا سنی نداشته اند، فهم این شور و این خاطره مقدسِ نسل گذشته ما، درک کردنی نیست. ولی ما نیز سعی می کنیم تا صرف نظر از هر اختلافی که از نظر سیاسی و اعتقادی و… درباره گذشته یا اکنون، با هم داریم، این خاطره شعف انگیز و روح افزا را قدر دانسته و مایه عبرت و تأمل بدانیم.

 

پی نوشت: بالاخره وبلاگ بنده آغاز به کار کرد. سعی خواهم کرد در این وبلاگ هم مطالب و یادداشتهای پراکنده گذشته را منظم کرده و در اختیار دوستان قرار دهم و هم درباره اتفاقات اکنون سخنی داشته باشم. با این حال در این عرصه تجربه زیادی ندارم. تقاضای من این است که دوستان در ریز و درشت این کار من را یاری برسانند و مرا از دعای خیر و دیدگاههای خود، محروم نگردانند.   

(برای دیدن عکس در اندازه اصلی بر روی آن کلیک کنید)

ششم بهمن 57

ششم بهمن 57

یک دیدگاه برای ”جشن انقلاب، مشارکت در خاطره ای مقدس

  1. سلام راه اندازی سایت تان را تبریک عرض مینمایم
    ای کاش در سروری راه اندازی میکردید که فیلتر نبود

    • سلام جناب آقای آذری.
      خود من هم بعد از تأسیس متوجه این امر شدم ولی متأسفانه فعلاً انگیزه انتقال به یک وبلاگ دیگر را ندارم. ان شاءالله کمی تحمل کنید تا از یک دامنه مستقل سایت راه اندازی شود.

پاسخی بگذارید

